joi, 3 martie 2011

Martisor pentru L.

a venit explozia de primavara in mine.
am simtit nevoia sa schimb si fata blogului.
o sa incerc sa postez ceva in fiecare zi.
o poza. un cantec.
un pensee.
un citat.
important e sa nu ma uit. sa nu ma pierd. sa fac ceva pentru mine in fiecare zi.
si promit sa imi verific toate cele 3 mailuri in fiecare zi (desi urasc sa fac asta dar dupa ce era sa o patesc urat de tot ultima oara din cauza inconstientei mele).
nu mai am 18 ani. sunt om mare. sau ar trebui sa ma chinui mai mult sa fiu. meseria nu imi permite momente dese de inconstienta. cred ca devin plictisitoare. where is all the fun? we used to laugh in the face of the danger. train stations were our roofs. sea was our home. Sighisoara our sweet escape. now you`re married. I`m a doctor. Seems like a chapter ended. You`re still my dear friend.
Aseara am citit un citat tare adevarat care zicea asa : " PRIETENIA ESTE UN SUFLET IN DOUA CORPURI." Aristotel
You used to love Aristotel. Do you still read him now?
Sunt atatea intrebari pe care nu mai am cand sa ti le pun. Atata lipsa de raspunsuri.
Cand sa te intreb? In 2 ore de intalnire furate?
You will soon be a happy mother. I will be someday a happy doctor.
We used to dream about our futures. I hope that you`re living yours like I`m living mine.
Sa iti fie bine. Sa fii fericita. Si impacata cu tine. Si sa ai incredere in tine pentru ca esti puternica!

Pentru Lili. De la Furtuna. De Martisor, cu intarziere.

Un comentariu :