marți, 1 ianuarie 2013

2013

2013 m-a gasit curata, in pijamale, cu un pahar de vin rosu intr-o mana si un fortune cookie in cealalta.
cu ochii larg deschisi la artificii si urechile larg inchise din cauza numeroaselor petarde lansate de confratii nostrii arabi.
ne-am plimbat cu liftul la toate etajele cu paharele in mana si cu un ras in hohote. la un moment dat a chemat cineva liftul la etajul 2 iar noi eram morti de ras si de frica, avand genunchii moi, crezand ca cineva poate descoperi jocul nostru din prima zi a anului! dar nimeni nu a urcat iar noi am coborat etaj cu etaj pana la parter, la usa din dreapta; unde locuim aproape in fiecare zi. mai putin cand nu suntem acolo, ceea ce este evident.
apoi am mai baut un pahar de cola zero, neaparat zero, am mai jucat un zuma si m-am dus la somn.
nu inainte de a imi admira inca o data minunatele noi manusi gri cumparate special pt noaptea dintre ani ca sa am si eu ceva nou la trecerea dintre ani. si minunata carte Idian trip scrisa de fondatorul Medicinii fara frontiere! pentru ca anul asta va fi plin de calatorii. DIXIT!
de asemenea mai aveam in buzunar un mp3 player sony de care nu ma despart niciodata, un pachet de servetele; bani si un strugurel pt buze.
cu lucrurile clare in minte si sufletul impacat.
dar de departe cel mai tare accesoriu a fost rasul sanatos si tare ca piatra, iute ca sageata, tare ca fierul, iute ca otelul!
LA ANU SI LA MULTI ANI!

PS : iar bradul a clipocit rosu toata noaptea. si ce bine am dormit in cearsafurile proaspat schimbate din bumbac 100%/ sunt unele lucruri in viata care nu pot fi inlocuite : casmirul, matasea, bumbacul, patul cu saltea ergonomica si neaparat papucii de casa comfortabili. cei mai comfortabili!



ROCK ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu