duminică, 19 iunie 2011

she wants to go to the sea side...


and I`m trying to say that everybody wants to go...she felt in love with the sea side...

mi-e tare tare tare dor de mare. mă rog, mare, ocean, lac orice apă să fie în care să mă pot bălăci un pic. și asta în timp ce aici e o vreme ciudată. e frig și plouă și apoi e soare și cald în decursul aceleiași zile poți avea diferențe de 10 grade. iar organismul meu este foarte dat peste cap de toată povestea asta. că doar pentru el ori e vară ori e iarnă dar cum naiba să le ai pe amândouă în aceeași zi? și ca bonus avem vântul care suflă de te ia pe sus. mda. nu e genială deloc vremea asta. deloc.

așa că visez să ajung la o mare și să stau întinsă la plajă și să intru în apă chiar și o oră pe zi. nu am pretenții foarte mari. dar vreau la mare!!! partea bună e că mergem în August, sper numai între 2 ture de vizitat stadionul și Sagrada Familia să avem timp și pentru asta...

PS v-am spus că mergem la concert la Iron and Wine? da,da mergem la concert in Germania in Iulie...ieieeeeeeeeeeeeeeeeeeeiii!!!!! mergem la concert! mergem la conceeert! ura!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu