miercuri, 12 februarie 2014

:)





:) I've met a boy...someday you'll meet a tall, beautiful stranger :)

Vreau o dragoste curata. Atat. And he smells like freedom and voyages. He is french and he speaks the romanian "essential" : " dezbraca-te femeie, imediat!". Bien evidemment que l-am insultat prima oara cand mi-a spus asta dar a avut charm-ul lui. Apoi a tinut neaparat sa ne revedem si a fost foarte dezamagit cand i-am spus ca are numai un punct pentru ca mi-a tinut haina cand m-am imbracat si pentru ca mi-a deschis usa barului. Iar la plecare mi-a aratat neaparat blocul unde sta...en cas où... :) si a trebuit sa plece doar cu o intalnire saptamana viitoare si cu o promisiune de numar de telefon.

E ciudata lumea in care traim. Si cum se schimba perceptia unei intalniri cand nu mai avem 18 ani. Nici macar nu se mai pune problema virginita
Dar sa va spun eu ce nu se schimba : fluturii din stomac si picioarele de gelatina :) And it feels good, it feels right because it's been a while... Si ranile se vindeca, iertam, uitam si trecem mai departe. So, yes, I am nervous I can't wait for the next Tuesday. Sper din tot sufletul ca de data asta nu o sa ma auto-sabotez!








Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu