joi, 6 februarie 2014

like a kid

Or more like an embrio.
Stii momentul ala in care simti ca planurile ti se destructureaza si altceva nou se iveste in cale.
Numai ca noul e vechi si ca uneori esti obosit de atata nou si ai vrea ca lucrurile sa se aseze. Si v rei numai sa fii inapoi in pantecele mamei?
Pentru ca iti zici : "La naiba, nu am muncit 9 ani ca sa ce? Sa caut job_uri. Job-urile ar trebui sa vina la mine nu sa le caut eu pe ele."
Vorba lui A, care este in Germania : "Mada, Franta nu e kucher! Hai in Germania sau in Elvetia!".
Are dreptate. Am inceput sa invat germana si o sa vedem unde ne duce vantul.


Daca mai imi zice cineva sa am rabdare o sa il eviscerez. Da, o sa fie bien! Dar , va rog, nu mai imi ziceti sa am rabdare. E ca si cum i-ai zice unui sinucigas sa fie optimist.





Iar intre timp :
I'm covering my ears like a kid
When your words mean nothing, I go la la la
I'm turning up the volume when you speak
'Cause if my heart can't stop it,
I find a way to block it, I go..."


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu