miercuri, 5 februarie 2014

Vis

In mod cert existenta ne este legata de vise. Aceasta minunata masina (unitatea centrala a PCului care este Omul) traduce subconstientul prin vise.


S-a dovedit in numeroase randuri ca viata mea este cumva legata de romanul lui Lewis Carroll : "Alice in tara minunilor".
Cand ne-am mutat in apartamentul asta cele doua colcatare era moarte dupa o lingurita eleganta, cu o coada lunga si o inima rosie in capat. Singurul meu gand a fost : "Off with their heads!!!" (da, regina cea rea). Singura corelatie de care am fost capabila.







Azi l-am visat pe cavalerul Reginei, cel cu cicatrice la nivelul ochiului, brunet, cu pumnal, misel, josnic.






Am visat ca Regina se uita la el cu ura si ii suiera printre dinti : "Sper ca nu ai facut-o din nou?!!!". El a schelalait : "Nu, Regina mea...". Atunci ea i-a smuls maneca de la camasa de lupta si sub ea : surpriza : Cavalerul isi tatuase un fel de plasa prinsa la rascruci cu mai multe cruci in care isi incrustase la nivelul pielii pietre pretioase mov. Poate ca suna sordid dar era atat de frumos ansamblul! Si eu cred ca am zambit in somn pentru ca mi-am dat seama ca fiorosul cavaler este indragostit :) Probabil ca visul nu a avut happy end dar a fost un vis datator de sperante, ca si cel cu fluturii albastrii.






Nu incetez sa imi amintesc acest citat, sa mi-l recit, sa mi-l intiparesc in inima si in minte :










Si cum asteptarea este inamicul meu cel mai mare, pe care nu reusesc (inca) sa il transform in prieten  :





 Incercand intr-una sa nu uit asta :




Weekend-ul asta au venit niste prieteni londonezi in vizita si a fost atat de amuzant. It was a true wolf pack I swear! Cei 3 londonezi care au speriat Strasbourgul batandu-se cu pumnul drept in piept si scandand, la unison, : "cougars, cougars, cougars!". Bien évidemmment niet cougars but it was a hell of a week-end. Si ce frumoasa a fost plimbarea de duminica dimineata cand am baut o cafea cu lapte  in Place Kleber, cu soarele incalzindu-ne in mijlocul iernii si a ultimelor ramasite de ploaie. Apoi am urcat pana sus, in catedrala, am admirat orasul si mi-am zis pentru a "n"-a oara ce norocoasa sunt ca locuiesc aici. And after that we went to the Place Gayot si am baut un Monaco si am vazut asta (din ciclul "music heals everything") :





si asta (nu era in povestea Danila Prepeleac de Ion Creanga o imagine asemanatoare?) :





E frumos sa iesi din cutia ta. Sa gasesti un slogan pentru campania unui viitor politician gen : "Cougars for change!" while eating fonDO :)) (sunt convinsa ca l-ar vota toata lumea in afara de copii si femei :) As fi un execelent leader de campanie electorala. And whoever says otherwise is just jealous! It was such a sunny day and I am happy that I shared it with such good mates!





" They agree that the sea
   is the best place to be!
   wondrously free
   they live happily ...


  ... music is the healer
      no matter who you are..."

   
 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu