duminică, 9 februarie 2014

inner secret smile

Viata de adult e complicata. Facturi, job, telefoane, responsabilitati. But it also comes along with a lot of cool stuff (no, not only those things you perv :)


Cand job-ul tau e sa ii ajuti pe altii sa fie mai buni, mai rabdatori, mai optimisti, de ce nu mai destepti e al dracu' de greu. De ce? Pentru ca poate tu nu esti master zen. Poate ca tu esti Panda-ul din Kung Fu Panda sau poate ca esti Garfield dar asta e secretul tau si forta ta, de fapt. Pentru ca tu crezi ca poti. Esti naiv, fara indoiala, dar tu crezi ma! Crezi din adancul sufletului tau ca poti schimba ceva! E simplu si greu in acelasi timp. Si cum esti naiv le zici tuturor : "Du-te ma, invartindu-te! Eu pot, eu vreau, eu O SA SCHIMB CEVA!".

Bref, ca sa ii ajuti pe altii intai trebuie sa te ajuti pe tine si sa te instruiesti. Right!

Asa ca o data pe luna imi iau rucsacul in spate si plec in alt oras, sa ma scolesc (yes, it never ends). Si acolo sunt oameni faini. Foarte faini. Invatam si crestem impreuna.

Eu fac couch surfing ca vreau asa sa cunosc orasul ala prin ochii locuitorilor, sa il vad simplu si frumos, amuzant si inteligent. Si asta ne aduce la urmatoare problema : y se duce in orasul x unde sta pe o canapea z intr-o casa PLINA de visatori cu aripi de libelula si vointa de fier. Se dau m sticle de alcool si se w grame de "vegetale". A da si in casa e si o pisica! Cum ajunge y a2a si a3a zi la curs? Foarte, da' foarte fericita si detasata :) Ma rog dar nu asta era morala. Morala era ca oamenii astia in devenire sunt ospitalieri, impart tot ceea ce (n)-au inca cu niste straini. Si stiti ce (n)-au ei? : speranta, voie buna, muzica buna, povesti minunate si induiosatoare, mult umor si multe licori bahice. A, da si paste (cred ca in tot anul nu am mancat atatea paste cat in astea 3 zile). Iar la sfarsit iti zici : "Ba, merci fain, cat de tare a putut sa fie!". Si cum am uitat ca viata e de fapt simpla si frumoasa. Ca o portie buna de ras cu muzica cu licori bahice si ceva fum prin aer te pot ajuta, in anumite momente de criza, if used with moderation! Si cum am din nou cu vreo 8 ani mai putin ca varsta si mai mult ca intelepciune. Cum visatorii imi zic : " AA da si data viitoare cand mai vii poti sa stai de fiecare data la noi! :)". Mamammmaa, cum sa nu ii iubesti? Dai si primesti! Fara sa astepti ceva inapoi. Binele si raul facute in viata sa intorc mereu. Si chiar daca nu am fost niciodata fana Eminem m-am trezit cantand cu ei (nici macar nu stiam ca stiu versurile, omul cat traieste invata...). Mi-a amintit de primul meu interviu de job, cand totul a iesit...pe dos!








Si ca sa ilustrez cum m-am intors eu in timp pentru 3 zile va las cu o poza  :)
Sau cu alte cuvinte : "Cat mi-ai lipsit, Furtuna! Welcome back!".






Concluzia ar fi ca toti suntem oameni cu bune si cu rele dar important e sa incercam sa ne simplificam viata pe cat posibil. Si cand nu mai stii ce sa faci asculta un cantec, citeste ceva inspirational, zi o rugaciune, fa un exercitiu de respiratie sau suna un prieten! And the answers will come!






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu