sâmbătă, 15 mai 2010

leapsa...la vita e bella



Nu îmi place de mine
cand sunt lenesa(adica most of the time) / si stresata.

Sunt o exploratoare :0)

Mi-aş dori sa pot fi un pic nesimtita, sa imi pot sustine punctul de vedere pana in panzele albe.

Nu-mi place sa fiu judecata.

Orice om,orice animal,orice lucru in care crezi,orice vis,orice aventura merita o sansa reala.

Nu uit niciodata cine sunt, de unde am plecat si unde vreau sa ajung.

Nu pot suporta nesimtirea,aroganta,marlania si nu pot sa trisez.

Pot sa iert...mult, si pe cine nu merita.

Urăsc... Nu urasc,ura este un sentiment puternic.

Îmi plac florile,oamenii frumosi in interior,cartile,calatoriile,ceainariile,librariile,ciocolatele...:0)this can go on forever.

Joc teatru ...nu mai joc,am jucat...si cum nu pot sa joc pe o scena adevarata am decis sa nu mai joc deloc.

Puţini stiu cat de mult cred in "le vent nous portera".

Pregătesc o intoarcere in forta dupa ce termin cu examenele de anul asta :p


Îmi place
viata.

Nu suport oamenii falsi.

Apreciez asumarea responsabilitatii.

Aş vrea sa vad mai des curcubee si oameni fericiti si mai multa culoare si optimism.

Mă tem ca ii vor dezmagi pe cei dragi.

Îmi pare rău
ca nu pot spune "NU".

Aud melodii in capul meu,all the time. Nu,nu sunt schizofrenica!:0)

Văd viata prin caleidoscopul meu.

Rar sunt trista.

Păstrez multe amintiri frumoase.

Nu sunt mulţumită de promovarea non valorilor.

Sunt confuză
cand trebuie sa aleg intre suflet si ratiune.

Ar trebui
ca toti oamenii sa aiba un animal de casa macar o data in viata lor ca sa vada ce inseamna dragostea neconditionata.

Am nevoie de dragoste,am nevoie de El,de incredere,de sperante.






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu