duminică, 30 mai 2010

Mandria de a fi prietena de "injiner"



Ieri, El a absolvit Universitatea Tehnica, Facultatea de instalatii si acum este inginer cu acte-n regula sau ca sa il citez pe El : "Sapca-n cap, tigara-n gura, inginer ma doare-n ...." What can I say? Glume de inginer. A fost o zi lunga, obositoare, fericita, in care am cunoscut o gramada de rude de-ale lui... si,fie vorba intre noi, urasc sa cunosc rude...e atat de...bulversant: le dai mana? ii pupi? stai serioasa? daca o sa creada ca esti "intepata"? sa rad sa zambesc tot timpul, sa fiu amabila?..."daca o sa creada ca sunt falsa"...eu am incercat sa fiu...who I am...dar vorba unui prieten:" be yourself works only if you`re really,really cool":) asa ca am avut parte de o zi plina de peripetii, in care mi s-a rupt dresul si...nu va dati seama cat de nasol e sa te gandesti toata ziua ca in unica zi in care nu ti-ai luat la tine un dres de schimb, nenorocitul de "stramp" se rupe!!!se rupe,fratele meu...in 3 locuri :) ca altfel nu era al meu...asa ca a fost o zi luuuuunga.

Dar sa va povestesc despre festivitate mai bine. A fost frumoasa,oarecum neorganizata...si melomana...au avut o reprezentatie live a unei tipe care canta la pian impreunca cu 2 tipi la clarinet. Nu ai zice ca inginerii sunt mari melomani dar se pare ca ne-am inselat...a fost impresionant, cu noduri in stomac,ca la orice absolvire, parca eram eu pe scena in locul lui:)

As putea sa il numesc prieten,iubit, "barbatul vietii mele":)) -we have a joke on this one- dar adevarul e unul singur: il iubesc si inima statea sa imi iasa din piept cand s-a dus sa isi ia diploma si casca de inginer, imi venea sa ma ridic, sa il aplaud, sa rad, sa plang, sa hear me out, sa vada ca ma lumineaza numai vederea lui, ca sunt mandra de el, ca sunt constienta de greutatile pe care le-a avut si pe care le are, ca nu mai este singur, ca il sustin, ca sunt langa el...ca il iubesc.

Sper ca El stie asta si fara sa ii zic mereu. Iar daca nu simte avem o problema. Dar eu stiu ca simte si stie.

Si stiu ca la noapte, cand iar o sa fac un mic atac de panica pentru ca poimaine plec in Franta,singura,sa imi dau rezidentiatul, el o sa ma tina in brate,si o sa ma sarute pe cap si...si o sa ma linisteasca. Si o sa imi spuna ca o sa fie bine,chiar daca eu stiu ca s-a saturat pana peste cap de lamentarile mele si de fricile mele. But it comes with the pleasures of beeing with me :D

Asa ca sunt mandra ca iubitul meu este Inginer si il felicit,inca o data,pentru asta!:)

Si o sa atasez si o poza cand o sa fac rost de una :)

Iar eu...pot sa il fac si eu mandru...o sa ma duc acolo si o sa...fac tot ce pot...after all,"when you`re alive,what can go wrong?"






"Tell me if you got a problem
Tell me now what's inside
Show me if you broke your heartstrings
You know you never need to hide
You know I'd do ALmost anything
You know I'd paint the sky
You know I 'd do ALmost anything for you my guiding light ."

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu