duminică, 2 mai 2010

liliac




imi place liliacul. nu mai mult decat imi plac freziile sau lacramioarele sau lalelele dar intra in top 5 cu siguranta.si acum orasul este plin de liliac in floare care te imbata cu mireasma lui. mie imi da un boost extraordinar de energie si mereu sunt tentata sa jumulesc liliecii de pe marginea drumului dar am decis sa ascult sfatul cuiva drag care mi-a spus ca mai bine ma abtin pentru ca,fara sa-mi dau seama,liliacul de pe drum ma va binedispune mai mult prin faptul ca este acolo in fiecare zi. si azi am facut descoperirea zilei: sub balconul meu am 2 lilieci mov in floare :0) care ma rasfata cu mirosul lor de fiecare data cand fac o pauza de lucru si ies pe scaunul de pe balcon (ah,cat mi-as dori sa am un balansoar in loc de scaunul asta incomod !). si ma umple de energie pauza de 10-15 minute cand stau pe balcon, imi beau frappeul si rasfoiesc Cosmo (nu rade! si nici nu ridica din sprancene!! precis si tu ai o vicious passion :0)/ citesc o carte si ma scufund in livada mea imaginara de liliac.
si au aparut si lacramioarele :0)


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu