luni, 17 mai 2010

hubba bubba



azi am fost sa cumparam ceai...si ajunsi in Carturesti ne-am trezit in lumea ceaiului, o lume plina de dileme...de care sa alegem? verde,negru,red,infuzii de fructe...ok...infuzii de fructe...pick one...arghhhhhhhhhhhh...pe masura ce lectutram ce contine fiecare le vroiam pe toate...but the lucky winner was : "delicious mango" :D...now ajungem noi acasa cu al nostru "delicious mango" si o deschidem repde,repede sa il mirosim...stupoare...eu,mai pesimista...am zis ca are miros de "turbo"(mai stiti guma aia super naspa din copilarie dar care avea super abtibilduri cu masini super tari), el a zis ca are miros de hubba bubba...si cam asa e. apoi l-am gustat si ne-am linistit...e delicios de parfumat si aromat,te trimite direct in mijlovul plantatiei de papaya si mango...


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu