duminică, 23 mai 2010

sunny Sunday...@ Cluj


Piata Muzeului este probabil locul meu preferat din Cluj. E singurul loc in care imi pot imagina ca nu sunt in Cluj, ca sunt in orice alta piazzeta din Europa, ca beau linistita un frappe pe o tarasa la umbra racoroasa a unui copac cu o coroana de un verde crud impresionanta (un copac ciudat de drept,ce-i drept), cu o carte in mana, cu ochelarii de soare pe nas si cu grijile in buzunar.

Astazi am profitat de prima zi cu soare ( care a fost prezent inca de diminineata si a fost ingaduitor cu noi si a binevoit sa ramana pe tot parcursul zilei) si am mers sa cumparam inghetata. El o merita din plin dupa ce a lucrat asiduu la licenta...eu o meritam mai putin dar ziua asta insorita de duminica o merita din plin asa ca ne-am rasfatat papilele gustative cu :
El: doua globuri:unul de pepene galben si unul de fistic
Eu: doua globuri: unul de ciocolata si unul de ceva nemaiintalnit si nemaigustat pana acum dar delicios: biscoteli (sau ceva de genul)...un amestec delicios,cremos,de inghetata de cioco-vanilie-caramel cu bucati de ferrero rocher noir...heavenly good!!!

Plus cate un cornet captusit cu ciocolata si tapetat cu bombonele colorate la exterior, in treimea superioara...

Asa ca recomand,cu tarie, gelateria de langa casa lui Matei Corvin :D

In parc era mai multa lume care manca inghetata si mie mi-a placut tare mult sa ii privesc pentru ca toti erau fericiti,indiferent de varsta,pentru ca manacau inghetata. Inghetata ruleaza...ice cream connecting people :P
I wish you all a flawless sunny Sunday afternoon,like mine!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu