sâmbătă, 22 mai 2010

soare





azi a iesit soarele,in sfarsit,pentru mai mult de 10 minute.

un soare care aduce mult dorita lumina,energie,pofta de viata,calduraaaaaaa(cu moderatie,mon cher,cu moderatie)

astazi e soare in camera mea si in sufletul meu. vreau sa mergem la pick nick si sa avem o patura verde deschis si moale si o fata de masa rosie,in carouri si un cos din trestie plin cu bunatati si cu sticle de "sticala" de Cico,rece, sa stam intinsi,sa ne tinem de mana si sa ne uitam printre crengile imbracate in frunze verzi si flori roz ale copacului de,deasupra...:0)





desi ieri am avut parte de ceva neplaceri ziua s-a terminat atat de frumos si atat de...firesc:0)

iti multumesc!

soare,soare,soare,cat te-am asteptat,cu berea rece-n fata...

as manca pepene rosu...imi place atat de mult pepenele rosu!...e verde,cu miez rosu,gustos,racoritor,incantator,ascunde atatea secrete sub haina lui minunata si verde...e bucuria copiilor si a oamenilor maturi, de-o-potriva...


















dar cum nu am pepene rosu o sa ma multumesc cu un:


muhahahaaaaaaaa :D






"Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun, here comes the sun
and I say it's all right

Little darling, the smiles returning to the faces
Little darling, it seems like years since it's been here
Here comes the sun, here comes the sun
and I say it's all right

Little darling, I feel that ice is slowly melting
Little darling, it seems like years since it's been clear
Here comes the sun, here comes the sun,
and I say it's all right
It's all right."




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu